Wij zoeken zoeken nieuwe muzikanten, jij bent van harte welkom !

In overleg met het bestuur kiest u een muziekinstrument uit dat beschikbaar en nodig is binnen het orkest. Dit instrument krijgt u in bruikleen. Indien er een lesplaats beschikbaar is wordt u aangemeld bij de Stichting Muziekonderwijs Oostflakkee om lessen te volgen bij bevoegde muziekdocenten. Na een periode van lessen volgen neemt u plaats in het leerlingenorkest om vervolgens door te stromen naar het fanfare-orkest.

Kom gerust eens langs tijdens één van onze repetities onder leiding van dirigent Machiel de Kruijf.

Repetitie:
Leerlingenorkest
Woensdag 19:00 - 20:00 uur
Fanfare-orkest
Woensdag 20:00 - 22:00 uur

Om lid te worden, dan wel informatie op te vragen kunt HIER het contactformulier invullen.
Locatie:
Verenigingsgebouw 't Centrum
Weesmolenstraat 12, 3257 XM  Ooltgensplaat
Tel.nr. 0187-631502 / 06-11512512
Beheerder Tamara Duim-Moerenhout

Muziekvereniging W.M. van der Harst
De opbrengst van Kopen voor Muziekvereniging W.M. van der Harst is en de laatste aankoop is gedaan op
Maak jij er meer van?